• Fundatie
  • Mail @UMFCD
  • Biblioteca
  • Editura
  • Contact

UMFCD

  • Despre UMFCD
    • Biroul rectorului
      • Istoric UMFCD
      • Mesajul Rectorului
      • Carta UMFCD
      • Misiunea asumată a UMFCD
      • Misiune și viziune
      • Raport Rector
      • Plan de management
      • Plan strategic de dezvoltare instituțională UMFCD 2021 – 2029
      • Planul operațional UMFCD 2025
      • Politica în domeniul calității 2024
      • Rectori precedenți
      • Arhivă Biroul Rectorului
    • Resurse umane
      • Cariere cadre didactice
      • Cariere administrative și didactic auxiliare
      • Cariere Institutul de Genomică
      • Transparența veniturilor salariale
      • Informații utile
    • Managementul calității
      • Asigurarea calității
      • Regulamente
      • Legislație
      • UMFCD în cifre
    • Relații publice
      • Informații publice
      • Distincții
      • Comunicate de presă
      • Identitate vizuală
    • Organizare
      • Conducerea Universității
      • Senat
    • Organizare
      • Consiliul de Administrație
      • Școala Doctorală
    • Organizare
      • Direcția Cercetare-Dezvoltare-Inovare
      • Comisia de Etică și Deontologie Universitară CEDU
    • Organizare
      • Structuri administrative
      • Alegeri academice
  • Educație
    • Facultăți și resurse
      • Facultatea de Medicină
      • Facultatea de Stomatologie
      • Facultatea de Farmacie
      • Facultatea de Moașe și Asistență Medicală
      • Biblioteca
      • Editura
    • Admitere licență
      • Admitere 2025
    • Examen de disertație
      • Regulament examen
      • Informații Examen de Disertație Sep. 2025 – Facultatea de Medicină
      • Informații Examen de Disertație Sep. 2025 – Facultatea de Stomatologie
      • Informații Examen de Disertație Sep. 2025 – Facultatea de Farmacie
      • Informații Examen de Licență Sep. 2025 – FMAM
    • Masterat
      • Admitere Master 2025
      • Programe master
      • Admitere Master
    • Admitere Studenți Internaționali
      • Portal Admitere
      • Admitere Studenți Internaționali – Limba Engleză – 2025-2026
      • Admitere Studenți Internaționali – Facultatea de Farmacie – Franceză 2025-2026
      • Admitere Studenți Internaționali – Limba Română – 2025-2026
      • Admitere Români de Pretutindeni 2025-2026
    • Doctorat
      • Organizare studii de doctorat
      • Abilitare
      • Admitere doctorat 2025-2026
    • Postuniversitar
      • Rezidențiat cetățeni din țări terțe U.E.
      • Diaspora – Români de pretutindeni
      • Rezidenți
      • A doua specialitate
    • Postuniversitar
      • Cursuri de perfecționare
      • Calendar de Examene și Concursuri MS
      • Transfer rezidenți
      • Schimbare de specialitate
      • Rezidențiat – Informații importante
  • Studenți
    • Viitori studenți
      • Bun venit în România
      • Capitala – București
      • De ce sa alegi UMFCD?
      • Simulare admitere
      • Mobilitate academică An universitar 2025/2026
    • Servicii sociale
      • Centrul de Consiliere și orientare în carieră
      • Cazare / Tabere / Burse / Decont transport
      • Servicii medicale
      • Activități de recreere
    • Norme legale
      • Codul studentului
      • ORDIN Nr. 4394/2024 privind Codul studentului
      • Regulament activitate profesională
      • Taxe și tarife universitare
      • Metodologie examinare online
    • Organizații studentești
      • SSMB
      • SOMS
      • LSMDB
      • SSFB
      • SSCR
      • Ghidul studentului
    • Carnetul studentului
    • Acte studii
    • Secretariat
      • Secretariat Medicină
      • Secretariat Stomatologie
      • Secretariat Farmacie
      • Secretariat FMAM
    • Direcția antreprenoriat studențesc, alumni, activități studențești, proiecte și programe
  • Cercetare și dezvoltare
    • Apeluri cercetare
      • Apeluri Deschise
      • Apeluri Viitoare
      • Evenimente/Resurse UEFISCDI
      • Căutare Parteneri
    • Proiecte
      • Proiecte UMFCD
    • Strategie Cercetare
      • Direcții de cercetare
      • Strategia de dezvoltare a activității
      • Strategia de resurse umane pentru cercetători
      • Glaasic
    • Centre de cercetare
      • Centre Universitare
      • Centre de cercetare UMFCD
    • Programe de sprijinire a cercetării
      • Programul Publish Not Perish
      • Suport pentru publicarea Open Access prin acordurile transformative Anelis Plus
      • Granturi de Cercetare „Carol Davila” 2025
    • Raportarea activității
    • Documente Utile
      • Documente Utile
      • Reguli mobilități
      • Planul pentru egalitatea de gen
      • Legislație cercetare
      • Centrul de cercetări interdisciplinare și translaționale cardio-cerebro-vasculare
      • Diverse
      • Contact DCDI
    • Comisia de Etică a Cercetării
      • Desfășurarea Practicii de Specialitate în UMFCD
      • Subcomisia de Etică a Cercetării Științifice
    • Universități partenere
    • Doctor Honoris Causa
    • Biroul UMFCD Bruxelles
  • Relații internaționale
    • Informații utile
      • Legislație
      • Autentificări acte
      • Regulament de deplasare
      • Formular solicitare de deplasare
    • Erasmus+
      • Biroul pentru ERASMUS+
      • Mobilități outgoing
      • Mobilități incoming
    • Parteneriate
      • Universități partenere
      • Oportunități
    • Afilieri
    • Internaționalizare
  • Home
  • General
  • ANUNȚ IMPORTANT PRIVIND DISTRIBUIREA VOUCHERELOR DE VACANȚĂ PENTRU ANUL 2020
miercuri, 22 iulie 2020 / Published in General

ANUNȚ IMPORTANT PRIVIND DISTRIBUIREA VOUCHERELOR DE VACANȚĂ PENTRU ANUL 2020

Va informam ca in perioada 27.07.2020-29.07.2020 in intervalul orar 10:00-15:00 vor fi distribuite voucherele de vacanta, pentru salariatii care au contractul individual de munca activ, dupa cum urmeaza:

  • la sediul Facultatii de Medicina din B-dul Eroii Sanitari nr. 8, sector 5, Amifiteatrul nr. 3 Nicolae Simionescu vis a vis de Amfiteatrul Mare se vor distribui voucherele de vacanta pentru salariatii din disciplinele din departamentele 1, 2, 3 Preclinic, Facultatea de Medicina, salariatii din cadrul Facultatii de Moase si Asistenta Medicala, Editura Universitara, Biblioteca Centrala, Secretariat Facultatea de Medicina, Administrativ Facultatea de Medicina, Formatia de Lucru nr. 1, Garaj Auto, Biroul de Inventariere si Intretinere Aparatura, Biobaza.
  • la sediul Rectoratului – Casierie, Strada Dionisie Lupu nr. 37, sector 2 se vor distribui voucherele de vacanta pentru conducerea academica (rector, presedinte senat, prorectori, decani/prodecani, directori departamente, director CSUD si director Scoala Doctorala), conducerea administrativa (directori, sefi serviciu, sefi birou), precum si pentru salariatii din cadrul departamentelor clinice 1-14, Facultatea de Medicina, Centrul de Consiliere Psihologica Educationala si Profesionala, Directia Generala Secretariat Universitate, Directia Sisteme Informatice si Comunicatii Digitale, Directia Financiar Contabila, Directia RUNOS, Directia Economico Administrativa, Sectia Administrativa-Rectorat, Directia Tehnica, Biroul Audit Public Intern, Compartimentul Audit si Asigurarea Calitatii, Departamentul Granturi si Cercetare Stiintifica, Biroul Administrativ Paza si PSI, Departamentul de Pregatire Postuniversitara si Educatie Medicala Continua, Biroul Management si Implementarea Proiectelor Finantate din Fonduri Structurale, Directia Achizitii Publice, Directia Economico-Administrativa- Depozite, Vila Mirea-Casa de Vacanta;
  • la sediul Facultatii de Medicina Dentara – Calea Plevnei nr. 17-21, sector 5, Decanatul facultatii etaj 2 se vor distribui voucherele de vacanta pentru salariatii din cadrul Facultatii de Medicina Dentara.
  • la sediul Facultatii de Farmacie din Strada Traian Vuia nr. 6, sector 2, Sala de Consiliu se vor distribui voucherele de vacanta pentru salariatii din cadrul Facultatii de Farmacie, Formatiile de Lucru nr. 2 si 3.
  • la sediul Directei Social din Strada Dimitrie Gerota nr. 19-21, etaj 1 se vor distribui voucherele de vacanta pentru salariatii din cadrul Directiei Social si Camine, Cantina Grozavesti Bloc E, Caminul C Davila, Compartimentul de asigurare a securitatii si sanatatii in munca, Formatia de Lucru nr. 4.

Dupa data de 30.07.2020 voucherele de vacanta pentru salariatii care au contractul individual de munca activ, pentru anii 2019 (perioada de valabilitate prelungita pana in mai 2021) si 2020 se pot ridica din Casieria Universitatii in intervalul orar 7:00-15:00 de catre fiecare salariat pe baza cartii de identitate sau cu delegatie (model delegatie descarcati aici)  semnata de catre titularul cardului de vouchere de vacanta, de imputernicit , delegatie ce se va aviza de catre Serviciul Financiar.

Pentru informatii actualizate, precum si pentru distribuirea voucherelor in transe ulterioare respectiv pentru salariatii cu contract individual de munca suspendat, plata cu ora, etc. va rugam urmariti site-ul universitatii precum si mail-ul institutional.

Pentru orice alte informatii ne puteti contacta pe email la adresa vouchere.vacanta@umfcd.ro sau la numarul de telefon 021.318.07.34 –  Directia RUNOS.

  • Lista unitati afiliate
  • Delegatie vouchere
  • Ghid Card Edenred Vacanta
  • Ghidul calatorului cu Edenred Vacanta
UMFCD logo

Educație

  • Facultăți și resurse
  • Admitere licență
  • Examen de disertație
  • Masterat
  • Admitere studenți internaționali
  • Doctorat
  • Postuniversitar

Studenți

  • Viitori studenți
  • Servicii sociale
  • Norme legale
  • Organizatii studențești
  • Carnetul studentului
  • Acte studii
  • Secretariat

Contact

Strada Dionisie Lupu Nr. 37, Sector 2, București, România

Telefon:
+4021 3180719
+4021 3180721
+4021 3180722
E-mail: rectorat@umfcd.ro

© 2025 Universitatea de Medicină și Farmacie "Carol Davila" | Toate drepturile rezervate.

TOP

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru web.

Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în .

UMFCD logo
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.

Cookie-uri terțe

Acest site utilizează Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori ai site-ului și cele mai populare pagini.

Menținerea acestui cookie activat ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru.

Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!

Politică cookie-uri

Pentru mai multe informații verificați politica noastră privind cookie-urile.