Erasmus+ Electronic Health Literacy Perspectives, Education and Digital Tools – eHELPED-iT
Erasmus+ Electronic Health Literacy Perspectives, Education and Digital Tools - eHELPED-iT
Titlu proiect: Electronic Health Literacy Perspectives, Education and Digital Tools (eHELPED-iT)
Nr. de proiect: 20204-1-RO01-KA220-HED-000254430
Program: Erasmus+
Acțiunea-cheie: KA2-Cooperare pentru inovare și schimb de bune practici
Tipul acțiunii: KA220- HED- Parteneriat de cooperare în învățământul superior
Țări participante: România, Croația, Lituania, Bulgaria, Cipru, Polonia
Durată: 01.11.2024-30.04.2027
Buget: 250 000 euro
Scopul proiectului eHELPED-iT este de a analiza utilitatea și aplicabilitatea alfabetizării (literației) în sănătatea electronică (abrev. electronic health literacy- eHL) într-un cadru integrat, care include nivelurile individual, organizațional și comunitar.
Parteneri:
Universitatea de Medicină şi Farmacie “Carol Davila” din Bucureşti (Coordonator);
Sveuciliste u Zadru (Universitatea din Zadar), Croația;
Klaipedos Valstybine Kolegija, Lituania;
Medical University-Sofia, Bulgaria;
University of Cyprus, Cipru;
Akademia Humanistyczno Ekonomiczna w Lodzi, Polonia.
Echipa UMFCD:
Șef de Lucrări Dr. Iuliana-Raluca Gheorghe, Disciplina Marketing și Tehnologie Medicală, Facultatea de Medicină- Director de proiect;
Prof. Univ. Dr. Ovidiu Popa-Velea, Responsabil de implementare, Disciplina Psihologie Medicală, Facultatea de Medicină;
Șef de Lucrări Dr. Liliana Diaconescu, Cercetător, Disciplina Psihologie Medicală, Facultatea de Medicină;
Șef de Lucrări Dr. Alexandra Mihăilescu, Cercetător, Disciplina Psihologie Medicală, Facultatea de Medicină;
Asist. Univ. Dr. Marinela Ioachim, Cercetător, Disciplina Marketing și Tehnologie Medicală, Facultatea de Medicină;
Andreea Vasile, Responsabil tehnic.
Cui se adresează proiectul?
Studenților la Medicină și studenților din alte domenii conexe Medicinei;
Personalului didactic universitar și auxilar-didactic;
Organizațiilor medicale;
Reprezentanților din structurile de conducere ale instituțiilor de învățământ superior;
Responsabililor cu elaborarea politicilor academice.
Care sunt rezultatele așteptate?
Rezultatele așteptate ale proiectului eHELPED-iT sunt:
Creșterea gradului de conștientizare a importanței alfabetizării în domeniul sănătății electronice și în domenii conexe acestuia, prin elaborarea unui ghid- The eHL Handbook;
Identificarea abilităților necesare pentru creșterea nivelului alfabetizării electronice în rândul studenților la Medicină și al celor din domenii conexe acesteia, prin dezvoltarea unei platforme web -The eHL Web Platform;
Îmbunătățirea abilităților și competențelor în alfabetizarea electronică a studenților la Medicină și a celor din domenii conexe Medicinei, prin intermediul unui curriculum -The eHL Curriculum;
Elaborarea unui îndrumar cu recomandări și exemple de bune practici specifice alfabetizării în sănătatea electronică pentru universitățile și factorii de decizie, în vederea aplicării la nivel comunitar - The eHL Policy Toolkit.
Proiect co-finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv Consorțiului eHELPED-iT și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale Agențiilor Naționale din țările partenere. Nici Uniunea Europeană și nici Agențiile Naționale din țările partenere nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.
CARIERE ADMINISTRATIVE ȘI DIDACTIC AUXILIARE eHELPED-iT